Monday, February 13, 2012

بهترین کشورهای خارجی برای یاد گیری زبان انگلیسی‌


بهترین کشورهای خارجی برای یاد گیری زبان انگلیسی‌ :  

انگلیس ، هلند ،مالزی ، فیلیپین یا هند کدام کشور را برای یادگیری زبان انگلیسی‌ انتخاب میکنید ، من فقط ایران را انتخاب می‌کنم .حتماً با دیدن این پست ابتدا فکر کردید که در این پست با یک لیست بلند بالا از اسم موسسه‌های آموزش زبان در کشورهای مختلفی مثل انگلیس ، مالزی ،هند ، فیلیپین و تعریف و تمجید حسابی از هر یک از این کشور‌ها خواهم پرداخت و یا شرایط اپلای برای این موسسه‌های زبان را توضیح خواهم داد. اما واقیعت این هست که  که در این پست میخوام از همه ی شما خواهش کنم که تا جایی‌ که میتونید سعی‌ کنید برای یادگیری زبان انگلیسی‌ ، تاکید می‌کنم برای یاد گیری یعنی‌ اگر دلیل شما فقط یادگیری زبان انگلیسی‌ است یعنی‌ تنها هدف شما یاد گیری است و نه‌ دلایلی مثل خروج از کشور به این بهانه و گذراندن یه مدت در یک کشور خارجی ، به هیچ کدام از این کشور‌ها نروید ، یعنی‌ اگر واقعاً هزینه‌ها  خصوصا با قیمت نجومی ارز در این روزها ، برای شما مهم است به هیچ وجه برای یادگیری زبان انگلیسی‌ در این کشور‌ها  پول خود را هدر ندهید. 
شما اگر با یک حساب سر انگشتی مجموع شهریه این موسسه‌های زبان و هزینه‌های زندگی‌ در این کشور‌ها را حساب کنید خواهید دید که با این هزینه میتوانید بهترین ، معروفترین و گرانترین استاد زبان در ایران را به صورت خصوصی بگیرید و بالاترین نمرهٔ دلخواه را در هر یک از آزمون‌های بین المللی کسب کنید.

نباید فراموش کنیم که کیفیت آموزشی آموزش زبان انگلیسی‌ کشور‌های دیگر به غیر از انگلیس به شدت پایین است و حتی در انگلیس هم موسسه‌های بدون کیفیت زیاد است ، همان طور که اشاره کردم شما با هزینه‌ای که می‌خواهید صرف یادگیری زبان انگلیسی‌ در کشور‌های دیگه کنید میتوانید بهتر امکانات را برای خود در ایران تهیه کنید. در صورتی که هزینه‌ها برای شما مهم است و هدف شما یادگیری است. در ضمن به هیچ وجه self study را فراموش نکنید.

No comments: